GB-NL-D POETRY

vrijdag 13 maart 2009

Het zal wel winderig zijn boven amsterdam



Poëzieleesroute Amersfoort
14-17 mei 2009

Klik op de afbeelding
voor een vergroting






before my parents lived here for ten years
vroeger hebben mijn ouders tien jaar hier gewoond
früher haben meine eltern zehn jahre hier gelebt

then their house was sold and i sat myself in the corner
toen werd hun huis verkocht en ging ik in het hoekje zitten
ihr haus wurde verkauft und ich setzte mich in die ecke

i carried the upraised head for long
ik droeg het opgeheven hoofd nog lang
ich trug das gehobene haupt noch lange

lost eyes in my biotop
verloor ogen in mijn biotoop
verlor augen in meinem biotop

father laid that day in california
vader lag die dag in californië
vater lag diesen tag in kalifornien

with a fish in his stomach
met een vis in zijn buik
mit einem fisch in seinem bauch

it was windy over amsterdam
het was winderig boven amsterdam
es war windig über amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten